Τετάρτη, 15 Σεπτεμβρίου 2010

Matsuyama: ‘’To Rising δεν θα έχει τόσο πολύπλοκο σενάριο όσο οι υπόλοιποι Metal Gear τίτλοι’’

Σε συνέντευξη του στο eurogamer o creative producer του Metal Gear Solid: Rising, Shigenobu Matsuyama, δήλωσε πως το νέο MGS δεν θα ακολουθήσει την οδό του πολύπλοκου και βαθιού σεναρίου όπως έκαναν οι προηγούμενοι MGS τίτλοι. O Matsuyama είπε χαρακτηριστικά πως το Rising θα είναι κατά πρώτο λόγο ένα game βασισμένο στην γρήγορη δράση και το σενάριο θα έρχεται σε δεύτερη μοίρα, δεν θα είναι στο επίκεντρο. Βέβαια αυτό δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση, όπως σημείωσε, πως θα λείπει ένα αξιοπρεπές και καλογραμμένο σενάριο για το πώς ο Raiden κατέληξε να είναι ένας cyborg ninja.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου